Cải thiện chất lượng dịch vụ khu nội trú tại trường đại học nha trang

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Hiển Nguyễn, Văn Toàn Tống

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 378.1 Organization and activities in higher education

Thông tin xuất bản: Khoa học Công nghệ Thủy sản, 2014

Mô tả vật lý: 196-202

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 655066

 This study aims to analyze the factors affecting satisfaction boarding - student at Nha Trang University by using the theory of services and service quality are applied in service quality boarding through surveys of 600 students in the dorm areas vary from 3/2012 to 7/2012. The study results showed that six factors in the study are all six factors influence the significant statistic on satisfaction boarding - student, including: Reliability
  Responsiveness
  Attitude enthusiasm, empathy
  Assurance
  Perceived cost and Tangibles. Levels of factors explain this to the satisfaction of boarding - student in Nha Trang University is 85.6 percent. On this basis, the study proposes some specific measures to improve the quality boarding for those students.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH