Hoàn thiện công tác quản trị quan hệ khách hàng tại ngân hàng agribank - chi nhánh nghệ an

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Huy Tựu Hồ, Đình Dũng Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 658.8 Management of marketing

Thông tin xuất bản: Khoa học Công nghệ Thủy sản, 2014

Mô tả vật lý: 105-111

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 655088

 The paper s purpose is to understand and suggest solutions to improve CRM at Agribank - Nghe An Branch. The paper focuses on three main problems in CRM at the Branch including: (1) Classification and identification of customers
  (2) Customization and interaction with customers
  and (3) Increasing customers' values. The paper shows the most basic and important shortcomings in CRM at the Branch and suggests a comprehensive set of solutions from (1) Building and analyzing customers' data
  (2) Target customer selection and customization
  to (3) Building programs to increase values for customers. For the new issue of CRM at a small bank branch, the paper has high reference value for the Branch management board as well as other branch in the total system of Agribank Vietnam.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH