Các nhân tố ảnh hưởng đến giá trị cảm nhận của khách hàng tại siêu thị metro nha trang

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Khánh Ngọc Quách, Thị Hợi Võ

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 658.8 Management of marketing

Thông tin xuất bản: Khoa học Công nghệ Thủy sản, 2014

Mô tả vật lý: 142-148

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 655095

This study was performed to find out the factors that affect the perceived value of the customers when they purchased at Metro Nha Trang supermarket. Research data were collected from direct interview with 270 customers with convenience sampling method. By using Cronbach alpha reliability analysis, exploratory factor analysis and analysis of multiple linear regression showing that the perceived value is affected by 5 factors: "emotional response ", "perceived quality ", "reputation ", "monetary price" and "behavioral price". Among of which, the "behavioral price" has a strongest effect on the perceived value of the customers. This study also showed that there is no different perceived value among different customer groups verifying by sex, ages, occupation, study level and income.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH