Định vị thương hiệu sanest trên thị trường nước yến

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Tuấn Vũ Lưu, Thị Trâm Anh Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 658.8 Management of marketing

Thông tin xuất bản: Khoa học Công nghệ Thủy sản, 2014

Mô tả vật lý: 161-165

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 655097

Brand positioning is to make position in competitive environment in order for customers to distinguish a brand and its competitors. In business, brand positioning is considered very important because it directly relates to customers 'perceived value and thinking. This study is to find out customers 'perceived value level about Sanest trademark in comparison with its competitors. Via questionnaires about customers' perceived value of salangane drink, the author built up perceptual map.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH