Ảnh hưởng của văn hóa doanh nghiệp đến sự cam kết gắn bó của nhân viên đối với công ty cổ phần nha trang seafoods - f17

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Văn Tiên Đặng, Văn Ngọc Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 658.4 Executive management

Thông tin xuất bản: Khoa học Công nghệ Thủy sản, 2014

Mô tả vật lý: 177-183

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 655101

 This study aimed to clarify the effect of organizational culture influence employee commitment to the Nha Trang Seafoods - F17 Company. The study was carried out using of the qualitative research and quantitative research. The thesis was developed on the model of Recardo and Jolly (1997) with eight elements of organizational culture including company's internal communication
  training and developing
  awards and recognition
  accepting risks resulting from creation and improvement
  group work
  orientation and plan for future development
  fairness and consistency in administrative policies
  the efficiency of decision making, which causes impacts on attachment of the staff. Research results indicate model explains 60.9 percent of the variation commitment. There are jive factors, a positive impact on employee commitment to the company: communication
  training and developing
  accepting risks resulting from creation and improvement
  group work
  the efficiency of decision making. Companies need to consider the training policy, improve the cultural to enhance attachment of the staff.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH