Synapse: A co-designed neurodivergent peer support programme for higher education settings.

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Aisling Coyle, Liam O'Hare, Devon Ramey

Ngôn ngữ: eng

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: England : Autism : the international journal of research and practice , 2025

Mô tả vật lý:

Bộ sưu tập: NCBI

ID: 661627

Neurodivergent students may require support with the social aspects of university life. Peer mentoring describes a relationship where a more experienced student helps a less experienced student by providing advice, support and knowledge. It is an effective way to support students' transition to higher education. This study involved a wide range of stakeholders including neurodivergent students, neurotypical students, disability service staff and researchers in the design of a peer mentoring programme called
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH