Bidirectional Relationships Between Peer Defending and Social Status in Elementary and High School Students.

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Wendy Craig, Cameron Hines, Laura Lambe, Natalie Spadafora

Ngôn ngữ: eng

Ký hiệu phân loại: 372.11–.18 Organization and activities in elementary education

Thông tin xuất bản: United States : Aggressive behavior , 2025

Mô tả vật lý:

Bộ sưu tập: NCBI

ID: 693607

This study evaluated the bidirectional associations between peer defending and social status (perceived popularity and likability) as well as gender and grade differences in these associations. Cross-lagged panel models were used to assess these longitudinal relationships in a sample comprised of elementary school students (Grades 5-8, N = 301, M
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH