Open GL. shading language

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: J. Rost Randi

Ngôn ngữ: eng

ISBN-10: 0321197895

Ký hiệu phân loại: 006.686 Special computer methods

Thông tin xuất bản: Boston : Addison Wesley, 2004

Mô tả vật lý: 608 tr. ;

Bộ sưu tập: Công nghệ thông tin

ID: 7077


- Chapter 1. Review of OpenGL Basics
- Chapter 2. Basics
- Chapter 3. Language Definition
- Chapter 4. The OpenGL Programmable Pipeline
- Chapter 5. Built-in Functions
- Chapter 6. Simple Shading Example
- Chapter 7. OpenGL Shading Language API
- Chapter 8. Shader Development
- Chapter 9. Traditional Shaders
- Chapter 10. Stored Texture Shaders
- Chapter 11. Procedural Texture Shaders
- Chapter 12. Noise
- Chapter 13. Animated Shaders
- Chapter 14. Antialiasing Procedural Textures
- Chapter 15. Non-Photorealistic Shaders
- Chapter 16. Shaders for Imaging
- Chapter 17. Language Comparison Appendix A. Language Grammar Appendix B. API Function Reference.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH