Bridging disciplines: An evaluation of learning about Interprofessional roles and responsibilities through an interactive group activity.

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Kim G Adcock, Patricia K Digby, Sally R Earl, Amy Fisher, Carolyn Wiles Higdon, Younghee Lim, Seth T Lirette, Emmy Parkes, Heather Landry Shirley, Lesley Thweatt, Susan P Wehring

Ngôn ngữ: eng

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: United States : Currents in pharmacy teaching & learning , 2025

Mô tả vật lý:

Bộ sưu tập: NCBI

ID: 709830

The World Health Organization (WHO) defines interprofessional education (IPE) as "when two or more professions learn about, from and with each other", and considers IPE a necessary component of a "collaborative practice-ready" workforce.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH