Content rules : how to create killer blogs, podcasts, videos, ebooks, webinars (and more) that engage customers and ignite your business

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: C. C Chapman, Ann Handley

Ngôn ngữ: eng

ISBN-10: 0470648287

Ký hiệu phân loại: 658.872 Telemarketing and direct marketing both formerly 658.84

Thông tin xuất bản: Hoboken, N.J. : Wiley, 2011

Mô tả vật lý: xxii, 282 p. : , ill. ; , 24 cm.

Bộ sưu tập: Khoa học ứng dụng

ID: 71459

A one-stop source on the art and science of developing marketing content that people care about. This coverage is interwoven with case studies of companies successfully spreading their ideas online--and using them to establish credibility and build a loyal customer base.
Includes bibliographical references and index.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH