Do Language-Related Cognitive Capacities Help Predict Adjustment in Children with Attention-Deficit/Hyperactivity Disorder?

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Marissa Dennis, Betsy Hoza, William E Pelham, Erin K Shoulberg, Daniel A Waschbusch

Ngôn ngữ: eng

Ký hiệu phân loại: 069.2 Management and use of physical plant

Thông tin xuất bản: United States : Child psychiatry and human development , 2025

Mô tả vật lý:

Bộ sưu tập: NCBI

ID: 719389

The goal of this paper was to examine the role that language-related cognitive capacities (LRCC) might play in explaining adjustment of 7 to 12 year-old children (M
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH