How a Preschool Intervention Affected High School Outcomes: Longitudinal Pathways in a Randomized-Controlled Trial.

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Karen L Bierman, D Max Crowley, Brenda S Heinrichs, Damon E Jones, Janet A Welsh

Ngôn ngữ: eng

Ký hiệu phân loại: 553.453 Tin

Thông tin xuất bản: United States : Child development , 2025

Mô tả vật lý:

Bộ sưu tập: NCBI

ID: 742824

 This study examined the impact of the Head Start Research-based, Developmentally Informed (REDI) preschool intervention on high school outcomes and explored longitudinal mediation. 356 children (58% White, 25% Black, 17% Latinx
  54% female, 46% male
  M
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH