Consumer behavior for dummies

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Laura A Lake

Ngôn ngữ:

ISBN: 0470449837 (pbk.)

ISBN: 9780470449837 (pbk.)

Ký hiệu phân loại: 658.8342 Management of marketing

Thông tin xuất bản: Chichester : Wiley, c2009.

Mô tả vật lý: xviii, 362 p. : , ill. ; , 24 cm.

Bộ sưu tập: NCBI

ID: 78525

Blending aspects of psychology, sociology, anthropology and economics, this book gives readers a better understanding of the factors that consumers consciously and subconsciously consider when making a purchase decision. Through concrete, actionable recommendations and MBA-level instruction, this book enables marketers, small-business owners and decision makers to leverage that information to develop a more effective marketing mix and capture the attention of customers.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH