The copyeditor's handbook : a guide for book publishing and corporate communications, with exercises and answer keys

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Amy Einsohn

Ngôn ngữ: eng

ISBN-10: 0520246888

Ký hiệu phân loại: 808 Rhetoric and collections of literary texts from more than two literatures

Thông tin xuất bản: Berkeley : University of California Press , 2006

Mô tả vật lý: xiv, 560 p. : , ill. ; , 23 cm.

Bộ sưu tập: Sách tra cứu

ID: 88083

"The Copyeditor's Handbook is a lively, practical manual for newcomers to publishing and for experienced editors who want to fine-tune their skills or broaden their understanding of the craft. Addressed to copyeditors in book publishing and corporate communications, this thoughtful handbook explains what copyeditors do, what they look for when they edit a manuscript, and how they develop the editorial judgment needed to make sound decisions."--BOOK JACKET.
Includes bibliographical references (p. 527-530) and index.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH